loading...

طراحي سايت- سئو سايت - پشتيباني سايت

تبليغات در اينترنت مزاياي زيادي دارد و از اين رو در حال حاضر به يكي از اساسي ترين ابزار تبليغاتي شركت هاي بزرگ دنيا تبديل شده است

بازدید : 837
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تبليغات در اينترنت مزاياي زيادي دارد و از اين رو در حال حاضر به يكي از اساسي ترين ابزار تبليغاتي شركت هاي بزرگ دنيا تبديل شده است. با توجه به اينكه شمار كاربران اينترنتي روز به روز در حال افزايش است با استفاده درست و بهينه از اين ابزار مفيد ميتوان كسب كار خود را رونق بخشيد


تبليغات در اينترنت مزاياي زيادي دارد و از اين رو در حال حاضر به يكي از اساسي ترين ابزار تبليغاتي شركت هاي بزرگ دنيا تبديل شده است. با توجه به اينكه شمار كاربران اينترنتي روز به روز در حال افزايش است با استفاده درست و بهينه از اين ابزار مفيد ميتوان كسب كار خود را رونق بخشيد

از مزاياي تبليغات اينترنتي ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

1•تبليغات اينترنتي بسيار ارزان است:

تعرفه تبليغات در فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي نسبت به ساير روش هاي تبليغاتي بسيار ارزان بوده و با اطمينان بيشتري مي توان بابت آن سرمايه گذاري نمود. لذا به شما توصيه مي كنيم از اين فرصت استفاده كرده و هر چه زودتر نسبت به درج اَگهي و تبليغات خود را در سايتهاي اينترنتي اقدام كنيد.

2•تبليغات اينترنتي محدوه زماني و جغرافيايي ندارد:

تبليغات در اينترنت به صورت مداوم و بدون هيچگونه محدوديت زماني و مكاني در سر تا سر دنيا ديده مي شود. بطور مثال هنگامي كه شما در يك سايت نيازمندي اينترنتي تبليغات انجام مي دهيد، اَگهي شما به طور شبانه روزي در دسترس كليه كاربران اينترنتي خواهد بود.

3•تبليغات اينترنتي و مخاطبين بيشمار:

هزينه بسيار پايين و در دسترس بودن اينترنت در هر زمان و هر مكان، مي تواند قانع كننده ترين دليل براي تبليغات در اين فضا باشد. چرا كه ميليون ها مخاطب در شبانه روز از اين فضا جهت پيشبرد اهداف خود استفاده كرده و خواه ناخواه در معرض تبليغات اينترنتي قرار خواهند گرفت.

4•تبليغات اينترنتي، فضاي سبز بيشتر و زندگي سالم تر:

با استفاده از تبليغات اينترنتي به جاي چاپ هزاران تراكت،پوستر و كاتالوگ،مي توان به حفظ محيط زيست كمك بسياري كرد و از هدر رفتن منابع طبيعي جلوگيري نمود.

5•ارسال تبليغات و به روز رساني اَسان:

امكان ثبت تبليغات اينترنتي، ويرايش سريع و اَسان و به روز رساني مداوم از ديگر ويژگي هاي اين نوع تبليغات مي باشد.

6•تبليغات اينترنتي و ارائه اطلاعات بيشتر:

يكي از دلايل توجه به تبليغات اينترنتي امكان نمايش اطلاعات مختصر و كوتاه بدون توضيحات كافي در ساير روش هاي تبليغي است، كه اين عوامل ساده مي تواند انگيزه انجام تبليغات اينترنتي را در فروشندگان اينترنتي تقويت ميكند. تبليغات اينترنتي مي تواند با رعايت اصول لازم، اطلاعات كافي و جامعي را در اختيار مشتري بگذارد.

7•تبليغات اينترنتي و فروش اَنلاين:

فروش آنلاين نيز از اتفاقات ارزشمندي است كه مي تواند در راستاي تبليغات اينترنتي صورت گرفته و در سريع ترين زمان ممكن، تير تبليغات ما را به هدف بنشاند.

روش هاي موثر تبليغات اينترنتي:

1- تبليغات در سايت هاي نيازمندي معتبر :

امروزه بيشتر نياز افراد از طريق اينترنت و سرچ در گوگل برطرف ميشود . مهم ترين بخش تبليغات تبليغ در سايت هاي نيازمندي است كه امروزه شمار آنها رو به افزايش است .سايت هاي نيازمندي با درج آگهي شما در قسمت مرتبط با كسب كار شما باعث افزايش بازديد كسب كار شما ميشود .
سايت هايي كه اقدام به تبليغات براي كالا يا هر گونه خدماتي مي كنند، فرصتي مناسب براي ارائه و ديده شدن بيشتر شما هستند. يكي از مهم ترين مزيت هاي سايت هاي درج آگهي رايگان و ويژه اين است كه مستقيماً با مخاطبان واقعي خدماتتان روبرو مي شويد. در اين محيط ها مي توانيد به راحتي كالاي خود را معرفي كنيد و انتظار داشته باشيد در سريعترين زمان ممكن ديده شويد.با درج آگهي انبوه خود بصورت رايگان در سايتهاي نيازمندي ميتوان بدون پرداخت حتي يك ريال هزينه ، تبليغ خود را در موتورهاي جستجو به نمايش بگذاريم . برخي از سايتهاي آگهي رايگان با توجه به اينكه تمامي روشهاي سئو و بهينه سازي سايت را بدرستي رعايت كرده اند رتبه بسيار خوبي در موتورهاي جستجو دارند . آنها به همين دليل ترافيك بسيار بالايي را از موتورهاي جستجوگر دريافت ميكنند.

-درج آگهي در سايت هاي نيازمندي به دو روش انجام ميشود:

-درج آگهي رايگان : كه امكان درج لينك به سايت شما نيست.
-آگهي ويژه : كه شما مي توانيد لينك سايت يا وبلاگ خودتون در آگهي درج كنيد و ضمنا‌ آگهي شما به صورت ثابت در صفحه اول سايت مي باشد.

مزاياي آگهي هاي ويژه :

1 - آگهي هاي ويژه هميشه در صفحه اصلي سايت نمايش داده مي شود و نيازي به بروز رساني ندارد.
2 -در آگهي هاي ويژه لينك سايت آگهي دهنده به صورت فالو درج مي شود كه باعث بالا رفتن رتبه سايت آگهي دهنده مي شود.
3 - با كليك هر بازديدكننده بر روي يك آگهي رايگان ،آگهي هاي ويژه مرتبط در سمت چپ سايت براي بازديد كننده نمايش داده مي شود.
4 - براي گوگل صفحه اول هر سايت رتبه بالاتري نسبت به صفحه هاي داخلي دارد. در نتيجه وجود لينك سايت يا وبلاگ در آگهي ويژه باعث افزايش رتبه سايت در گوگل مي شود.

2-تبليغات و انتشار لينك آگهي در شبكه هاي اجتماعي :

شبكه هاي اجتماعي اين روزها به دلايل خيلي زيادي، سهم زيادي در سبك زندگي جديد مردم دارند. كم تر كسي را مي توان يافت، كه يك تلفن همراه هوشمند يا تبلت نداشته باشد و از اپليكيشن هايي مثل Telegram و Instagram و Facebook و Linkdin و ... استفاده نكند. همه ما زمان زيادي را صرف اين مجموعه مي كنيم. همين اتفاق دليلي است تا كسب و كارها از شبكه هاي اجتماعي در راستاي معرفي محصولات، برگذاري كمپين ها، ارائه پيشنهادات ويژه و .... در جهت وفادار سازي مشتريان استفاده كنند. فروشگاه هاي در بستر شبكه هاي اجتماعي نيز توانسته اند براي فروش محصولات بازار ارزشمندي ايجاد كنند. پس اگر كسب و كاري داريد، حتما از شبكه هاي اجتماعي استفاده كنيد و به آن ها اهميت بدهيد. وبه همين دليل شبكه هاي اجتماعي مورد توجه موتورهاي جستجو وگوگل مي باشد. درج لينك آگهي شما در فيسبوك ، توييتر و لينكدين و ... تاثير زيادي در افزايش رتبه آگهي و ايندكس آگهي شما در گوگل دارد .

3-رپورتاژ خبري:

خريد رپورتاژ‌ به علت متن مرتبط با كسب كار و كلمه كليدي شما اهميت زيادي از نظر گوگل دارد. در واقع، اكثر كسب و كارها بيشتر براي گرفتن بك لينك‌هاي قوي دائمي اقدام به خريدن رپورتاژ‌هاي خبري مي كنند.

اشاره اي كوتاه به فوايد رپورتاژ :

۱- مقاله اي كامل و جامع براي معرفي شما:
همانطور كه گفتيم، رپورتاژ آگهي در واقع يك مقاله است كه شما در رسانه‌هاي معتبر اينترنتي منتشر مي‌كنيد، يك مقاله و نه يك بنر تبليغاتي!
چه حرف‌ها كه نمي‌توان در طول يك مقاله به مخاطب زد. شما فرصت داريد تا به او آموزش بدهيد، احساس نياز در او ايجاد كنيد و به خوبي خودتان را معرفي كنيد. اصلاً مي‌توانيد يك داستان طولاني براي او بگوييد. داستاني كه اگر جذاب باشد، حتماً مي‌تواند او را تا پايان با خود همراه كند.
مخاطب ديگر فقط يك جمله تبليغاتي از شما نخواهد شنيد، بلكه محتوايي از شما دريافت مي‌كند كه مي‌تواند در عين مفيد بودن، او را به خريد از شما هم ترغيب نمايد. فقط كافي است هنرمندانه نوشته شده باشد.
۲- احتمال خوانده شدن زياد:
آيا رپورتاژ آگهي در جايگاه‌هاي تبليغاتي يك سايت نمايش داده مي‌شود؟ نه! در بين محتواهاي اصلي آن‌ها خواهد بود. در واقع، همچون يكي ديگر از مقالات سايتي است كه خواننده‌ها هميشه به سراغ آن مي‌آيند.
اين يعني حتماً رپورتاژ آگهي شما به چشم خوانندگان خواهد خورد و كافي است كه يك عنوان جذاب انتخاب كرده باشيد تا آنها نتوانند جلوي كليك كردن خود را بگيرند.
در حقيقت، در رپورتاژ خبري شما از اعتبار و مطرح بودن يك رسانه براي جذب خواننده‌ها به محتواي خود استفاده مي‌كنيد. اعتبار دقيقاً همان ويژگي بعدي است كه به آن خواهيم پرداخت.
۳- افزايش اعتبار و برندينگ شما:
اعتبار، اعتبار، اعتبار! اين چيزي است كه به كسب و كار شما در مسير رشد بيشتر كمك خواهد كرد. اينكه شما را به عنوان يك عضو معتبر از صنعت خودتان بشناسند. حضور در رسانه‌هاي بزرگ قطعاً براي چنين هدفي موثر است.
اينكه شما در بين اخبار و مقالات رسانه‌هاي بزرگ اينترنتي، قطعاً باعث جلب اعتماد كاربران خواهد شد. حتي مي‌توانيد در وب‌سايت اصلي خود نيز لينك اين مقالات را قرار دهيد و به كاربران اطلاع دهيد كه در اين رسانه‌ها حضور داشته‌ايد. (البته، شايد چندان با اين موضوع موافق نباشيد. چون حضور شما به صورت تبليغاتي بوده است. اما حتي همين موضوع هم نشاني از اعتبار در خود دارد.)
4-هزينه به صرفه تر:
چي؟ اين چه حرفي است؟ واقعاً نويسنده اين مقاله، تا اين حد از قيمت رپورتاژهاي خبري بي‌اطلاع است؟ اينطور نيست. اجازه بدهيد توضيح دهم.
رپورتاژ آگهي در مقايسه با بسياري از روش‌هاي تبليغاتي ديگر، واقعاً هزينه بسيار معقولانه‌تري دارد. براي مثال، اگر قرار باشد شما يك بنر در يك رسانه مطرح خبري اجاره كنيد، حداقل بايد چند ميليون تومان هزينه كنيد. اما رپورتاژ دادن در همين رسانه، بسيار بسيار كمتر براي شما هزينه دارد. شايد حتي بتوانيد با كمتر از يك ميليون تومان در اين رسانه حضور پيدا كنيد. اين قطعاً يك مزيت رپورتاژ نسبت به تبليغات بنري محسوب مي‌شود.
5-موثر در سئو وب سايت:
تا به اينجا ديديد كه چطور رپورتاژ مي‌تواند در فروش و برندينگ كسب و كار شما تاثير داشته باشد. اما جذاب‌ترين فايده رپورتاژ (حداقل براي اكثر كسب و كارها) هيچ كدام از اينها نيست. بلكه تاثير رپورتاژ آگهي در سئو يك وب‌سايت است.
زماني كه شما در سايت‌هاي بزرگ اينترنتي حضور داشته باشيد و از آنها لينك دريافت كنيد، به گوگل يك پيام مخابره كرده‌ايد: «من وب‌سايت مطرحي دارم. وب‌سايتي كه توسط رسانه‌هاي قابل اعتمادي معرفي شده است.» و گوگل عاشق اين پيام است و وقتي آن را دريافت مي‌كند، عاشق شما هم خواهد شد.
به لطف انتشار رپورتاژ آگهي، گوگل شما را به عنوان يك منبع قابل اعتماد اينترنتي خواهد شناخت و جايگاه‌هاي بالاتري را در جستجوهاي خود به شما اختصاص مي‌دهد. و اين بزرگترين مزيت انتشار رپورتاژ خبري است.
6-محتوايي هميشگي و غيرقابل حذف
رپورتاژ شما هميشه در سايت هدف قرار ميگيرد و هرگز حذف نميشود اين يك امتياز مثبت براي شما است تا هميشه مورد توجه مخاطبين آن سايت قرار بگيرين.

4-بك لينك:

گوگل به خريد بك لينك بر اساس ميزان محبوبيت و تعداد اهميت مي دهد هر گونه لينك به صفحات شما در سايت‌ها و صفحات ديگر كه توسط موتور‌هاي جستجو پيدا شود بك لينك است. سايت هايي كه خريد بك لينك طبيعي ،زياد دارند و همچنين محتواي جديد و منظم قرار مي دهند رتبه خوبي دارند.

منبع : گروه تبليغات بك لينك وب

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 43
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 186
  • بازدید سال : 8708
  • بازدید کلی : 1866728
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی